Onze klant is een internationale onderneming in de voedingssector.
Jouw functieomschrijving
Als administratief bediende beheer je dagelijks aankoop- en verkoopcontracten en -afspraken.
Je staat in voor alle administratieve aankoop- en verkoopprocessen gaande van verkoopcreditnota's, trading, tot transportadministratie (oa. gezondheidscertificaten).
Je verwerkt de administratie binnen Navision en beheert alle documenten die hiermee samenhangen.
Je communiceert vlot met andere afdelingen om een goede flow te garanderen.
Jouw profiel
Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en gestructureerd
Je gaat confidentieel om met contracten, afspraken, documenten van FFP en gelieerde bedrijven
Je bent ondernemend en vlot in communicatie
Je bent commercieel ingesteld en bent klant- en servicegericht
Je hebt zeer goede mondelinge en schriftelijke taalvaardigheden in Nederlands én Engels
Je genoot een bacheloropleiding binnen een administratieve, sales richting
Ervaring met voedingsproducten en de voedingsindustrie is een grote plus.
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
Kopieerwerk verrichten
Documenten coderen, klasseren en archiveren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Aanbod
Een boeiende administratieve functie in een sterk groeiend bedrijf. J
Met een voltijdse of 4/5e functie ga je 100% mee in de groei van het bedrijf!
Marktconform salaris met groepsverzekering, maaltijdcheques, 32 vakantiedagen, mogelijkheid tot fietslease, ...
Interesse? We kijken alvast uit naar jouw sollicitatie voor de positie van Sales Assistant.
Heb je nog vragen aangaande deze positie, contacteer ons dan zeker op 011/890860 of petra.america@adecco.be